رزیتان 1401 در یک نگاه

۱۴۰۱/۱۲/۹

شرکت رزیتان در سال 1401 با همراهی پرسنل پر تلاش خود موفق به کسب افتخارات متعدد و برگزاری نمایشگاه های تخصصی داخلی و خارجی گردیده است که به مرور برخی از آنها می پردازیم:

  • واحد برگزیده جشنواره حاتم 1401

در چهارمین دوره از جشنواره ملی حاتم که در تاریخ 14 شهریور ماه سال 1401 و با محوریت "تجلیل از برندها و بنگاه های برگزیده اقتصاد کشور بر اساس لیاقت و ارزش آفرینی ملی" برگزار گردید، شرکت رزیتان توانست نشان ملی حاتم را به دلیل عملکرد قابل توجه و قدرتمند در سطح بین المللی اعم از فعالیت های صادراتی و کسب جوایز بین المللی اخذ نماید.

رزیتان 1401 در یک نگاه
رزیتان 1401 در یک نگاه
رزیتان 1401 در یک نگاه
  • مدیر جوان منتخب در شانزدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان

شانزدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و چهاردهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران در تاریخ 28 آذر ماه سال 1401 در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار گردید. در این مراسم که با حضور تولیدکنندگان، صنعتگران، پیشکسوتان و کارآفرینان جوان برگزار گردید، مهندس مهدی حاجی بابا، مدیر عامل شرکت رزیتان به عنوان مدیر جوان کشور منتخب، و لوح و تندیس این جشنواره به وی تقدیم گردید.

رزیتان 1401 در یک نگاه
رزیتان 1401 در یک نگاه
رزیتان 1401 در یک نگاه
  • واحد برگزیده جشنواره تولید ملی – افتخار ملی سال 1401

بیستمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی به همت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و با هدف اثر بخشی و ارتقاء نقش بخش خصوصی در راستای رونق رشد و شکوفایی اقتصادی، در یک اسفند ماه سال 1401 در سالن خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید. در این جشنواره، از 50 واحد برتر صنعتی، مهندسی و تولیدی کشور تقدیر به عمل آمد. شرکت رزیتان نیز همراه با 49 واحد دیگر، موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر واحد برگزیده بیستمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی گردید.

رزیتان 1401 در یک نگاه
رزیتان 1401 در یک نگاه
رزیتان 1401 در یک نگاه
  • نمایشگاه صنعت رنگ و پوشش هند – بمبئی

بزرگترین نمایشگاه صنعت رنگ و پوشش هند تحت عنوان  Paint India 2022در تاریخ 7 – 5 خرداد ماه سال ۱۴۰۱ در مرکز JIO World Trade Center در شهر بمبئی هند برگزار گردید. این نمایشگاه که در حوزه صنعت رنگ، پوشش و مواد شیمیایی صنعت رنگ و ساختمان می باشد، یکی از پیشرو ترین و بزرگترین رویدادهای صنعت رنگ و پوشش در هند به شمار می آید که هر 2 سال یکبار با حضور تولیدکنندگان داخلی و بین المللی برگزار می گردد. شرکت رزیتان نیز با غرفه ای به مساحت 33 مترمربع در این نمایشگاه حضور داشت و دستاوردهای خود در حوزه رنگ و رزین را به نمایش گذاشت.

رزیتان 1401 در یک نگاه
  • نهمین نمایشگاه رنگ و پوشش خاورمیانه – دبی

نهمین دوره از نمایشگاه رنگ و پوشش خاورمیانه (Middle East Coating Show 2022 – Dubai) در تاریخ 26 – 24 خرداد ماه سال 1401 در شهر دبی در امارات برگزار گردید. شرکت رزیتان نیز، به عنوان بزرگترین تولیدکننده رزین های صنعتی در ایران، برای چندمین سال پیاپی در این نمایشگاه حضور داشت و محصولات، خدمات و دستاوردهای خود در حوزه رنگ و رزین را به عنوان نماینده ای از کشور ایران در غرفه خود (B31)، با موفقیت به نمایش گذاشت.

رزیتان 1401 در یک نگاه
رزیتان 1401 در یک نگاه
رزیتان 1401 در یک نگاه
  • پنجمین نمایشگاه تخصصی کامپوزیت ترکیه – استانبول

پنجمین دوره از نمایشگاه تخصصی کامپوزیت Turk Kompozit  در تاریخ 8- 6 اکتبر سال 2022 ( 16 – 14 مهر ماه سال 1401) در شهر استانبول برگزار گردید. نمایشگاه 2022 Kompozit Turk یکی از نمایشگاههای داخلی و تخصصی ترکیه در حوزه کامپوزیت می باشد که هر ۲ سال یکبار با حضور تولیدکنندگان مواد اولیه، ماشین آلات، محصولات میانی و نهایی در صنایعی چون کامپوزیت، خودرو سازی، هوا فضا، ساخت و ساز، انرژی و … برگزار می گردد. شرکت رزیتان نیز در این دوره از نمایشگاه در کنار تولیدکنندگان بزرگ ترکیه در حوزه رزین های پلی استر غیر اشباع همچون Poliya ، Boytek و  Turkuaz حضور داشت (غرفه A21).

رزیتان 1401 در یک نگاه
  • بیست و دومین نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین تهران

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری تهران در تاریخ 9 الی 12 آذر ماه 1401 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید. غرفه شرکت رزیتان در سالن 8 و 9 قرار داشت و با نمایش گذاشتن محصولات، دستاوردها و نوآوری های خود در این سال، مورد توجه بسیاری از متخصصان و فعالان این صنعت قرار گرفت.

رزیتان 1401 در یک نگاه
رزیتان 1401 در یک نگاه
رزیتان 1401 در یک نگاه
رزیتان 1401 در یک نگاه
مطلب قبلی
پیش بینی بازار جهانی وینیل استر
مطلب بعدی
بازار جهانی رزین های فنولیک